sertleşme sorunu tedavisi

Peyronie Hastalığı tedavisi

HPV ve GENİTAL SİĞİL (KONDİLOM) tedavisi

Cinsel Yolla Bulaşan Hastalıkların tedavisi

Sertleşme sorunu (erektil disfonksiyon) ya da diğer adıyla sertleşme bozukluğu için en güncel tedavi yöntemleri ile kalıcı çözüm önerileri sunuyoruz.

Kliniğimizde sertleşme sorunu tedavisi üzerine ESWT şok dalga tedavisi ve P-shot tedavileri de uygulamaktadır. Bu tedavi yöntemleri hasta mahremiyeti gözetilerek en modern cihazlarla özel muayenehane konforunda uygulanmaktadır.

Hastamızla birlikte kendisi için en uygun protez tipini belirleyip, işlemi en kaliteli marka protezleri kullanarak ve en uygun teknikle gerçekleştirmekteyiz.

Doğru tedavi yöntemleri ile peniste hem uzama hem de kalınlaşma elde edilebilmektedir. Bu konuda etkinliği kanıtlanmış ameliyat yöntemleri mevcuttur. Erkekler, daha mutlu ve daha özgüvenli hissetmek istemelerinden dolayı penis boyunun daha uzun olmasını talep edebilmektedirler.

Erken boşalma sorunu yaşayan kişilerde ciddi kaygı sorunu oluşmaktadır. Bu sorun tedavi edilmediğinde kaygıya bağlı cinsel isteksizlik ve sertleşme sorunları gibi başka cinsel işlev bozuklukları da oluşmaktadır.

Penisin eğriliği, estetik kaygılar, cinsel ilişkide zorlanma ve eğrilik hipospadiasa bağlı ise idrar yapma problemleri şeklindedir.

Peyronie hastalığı sebebiyle oluşan eğrilik ve ağrılı ereksiyonlar cinsel ilişkiyi zorlaştırmakta hatta bir süre sonra olanaksız hale getirebilmektedir. Hastalık doğal seyrine bırakıldığında sıklıkla daha kötüye gitmekte ve bir noktadan sonra stabil halde kalmaktadır.

Hijyenik muayenehane ortamında, genital siğillere lazer, koter ve kriyo yöntemleri ile en etkili ve konforlu çözüm önerilerini sunuyoruz.

Cinsel yolla bulaşan hastalıklar bakteri, parazit, mantar ve virüs temellidir. Cinsel yolla bulaşan hastalıkların bir kısmı hiçbir belirti vermeden sessiz olarak (asemptomatik) seyretmektedir. Belirti göstermeden sessiz seyreden hastalığa sahip kişiler taşıyıcı olarak adlandırılmaktadır.